سفارش دستگاه میوه خشک کن صنعتی

فیلتر بر اساس :

حراج!

۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

معرفی میوه خشک کن صنعتی

خشک کن‌های میوه در همه مدل‌های کارگاهی، صنعتی، تونلی و نواری و… در گروه صنعتی هدایت پیشرو تولید می‌شود.

شما می‌توانید بر اساس محیط، نیروی کار و چشم انداز درآمدی خود یکی از این مد‌ل‌ها را انتخاب کنید. مهمترین ویژگی تمام این دستگاه‌ها یکنواختی در خشک کردن است که باعث می‌شود محصول با کیفیت و یک دستی را داشته باشید. این خشک کن‌های صنعتی به نحوی طراحی شده اند که بیشترین بازدهی را دارند که همین امر باعث افزایش درآمد مشتری می‌گردد.

مکانیزم این دستگاه به این شکل است که تیکه‌های میوه بروی سینی‌های دستگاه چیده شده و بعد از روشن شدن دستگاه هوای گرم از لابه لای آن‌ها عبور می‌کند و باعث خشک شدن می‌شود. زمان و دمای خشک کردن برای هر نوع میوه متفاوت است که بر روی دستگاه قابل تنظیم می‌باشد.

معرفی میوه خشک کن

تولید محصول مشابه با خشک کن میوه صنعتی

به طور کلی هر نوع میوه ای را می توان با این دستگاه خشک نمود شامل: سیب، پرتقال، زردآلو، آلو، انگور، خربزه، گوجه، کیوی، انبه، آناناس، هلو، شلیل و…

باید دقت داشت که یکدست بودن میوه ورودی به دستگاه باعث می‌شود محصولی با کیفیت و یکدستی را داشته باشید.

دوستان انتخاب یک خشک کن صنعتی با کیفیت می تواند در بلند مدت درآمدزایی خوبی را به همراه داشته باشد، دقت در مدل و ظرفیت بسیار اهمیت دارد. برندهای مختلف را بررسی کرده و روی کیفیت سرمایه گذاری کنید.

مشخصات فنی میوه خشک کن صنعتی هدایت

تولید به صورت تمام برقی یا ترکیبی (برق و گاز)

ظرفیت بین 15 تا 1000 کیلو گرم با توجه به سفارش مشتری

سینی‌ها از جنس استیل و یا گالوانیزه می‌باشد.

سیستم پیشرفته سیرکوله هوا (گردش اصولی و استاندارد هوا)

بدنه دستگاه به سفارش مشتری می‌تواند از استیل، گالوانیزه و یا فولاد کربنی باشد.

دارای زمان سنج، دما سنج و در برخی مدل‌ها رطوبت سنج هستند.

نحوه تولید میوه خشک 

  1. آماده سازی اولیه میوه: شامل شستشو، پوست کندن، هسته گیری، برش دادن میوه
  2. تیکه‌های میوه را به نحوی که روی هم قرار نگیرند داخل سینی‌ها قرار می‌دهیم.
  3. سینی‌ها و یا واگن‌های سینی را وارد دستگاه می‌کنیم.
  4. زمان سنج و میزان دما را با توجه به نوع میوه تنظیم کرده و دستگاه را روشن می‌کنیم.
  5. رطوبت سنج را با توجه به نوع میوه تنظیم می‌کنیم.

اگر قصد تولید میوه خشک و سبزیجات خشک دارید و به دنبال خرید دستگاه میوه خشک کن و سفارش دستگاه میوه خشک کن صنعتی مناسب هستید بایستی به چند عامل مهم توجه نمایید:

بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید.

فضایی که از آن به عنوان محیط تولیدی استفاده می نمایید.

عملکردی که از دستگاه انتظار دارید(شرایط خاص محیطی و مواد نیاز به خشک شدن)

به چه نوع انرژی دسترسی راحت تر و ارزانتری دارید.

بررسی گزینه‌های بالا و انتخاب و سفارش خشک کن میوه صنعتی مناسب برای شروع به کار تولیدی خود از مهم ترین عواملی می‌باشد که تولیدکننده بایستی در نظر بگیرد. یکی از خدمات ویژه و بسیار ارزنده گروه صنعتی هدایت، تولید خشک کن میوه سفارشی مطابق با خواسته و نیازهای مشتریان گرامی می باشد.

مزایای میوه خشک کن

مزایای میوه خشک کن صنعتی

با استفاده از این نوع خشک کن شما می‌توانید انواع میوه‌های مختلف را خشک کنید. در ادامه به چندی از مزایای خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی می‌پردازیم:

خشک کردن تمامی طبقات دستگاه به صورت کاملا یک نواخت

حفظ رنگ، طعم و ویتامین‌های میوه

درآمد عالی به تناسب ظرفیت تولیدی هر خشک کن

طول عمر بالا به دلیل استفاده از قطعات صنعتی با کیفیت

طراحی مهندسی و در نتیجه بالاترین بازدهی

استفاده از عایق حرارتی به منظور کاهش مصرف انرژی

نحوه کار بسیار ساده و کاربردی

گارانتی یکساله

خدمات پس از فروش طولانی

صادرات به کشورهای مختلف

شما با توجه به بودجه خودتان می‌توانید از بین تنوع بی نظیر دستگاه خشک کن میوه صنعتی هدایت انتخاب نمایید. حال اگر دستگاه مطابق با نیاز شما در بین تولیدات ما نبود، ما آن را برای شما طراحی و تولید می‌نماییم. برای سفارش دستگاه میوه خشک کن صنعتی با شماره 05136512562 تماس بگیرید.

همانطور که می‌دانید اکثر مشتریان محدودیت فضا دارند به خصوص ارتفاع محیط تولیدی، که برای بسیاری از خریداران این ماشین آلات دردسر ساز است. کارشناسان ما با توجه به ابعاد اعلام شده از طرف مشتری اقدام به طراحی دستگاه میوه خشک کن صنعتی مورد نظر آن‌ها می‌نمایند.

میوه خشک کن سفارشی توسط گروه صنعتی هدایت

ساخت دستگاه میوه خشک کن صنعتی سفارشی توسط گروه صنعتی هدایت

در بعضی از موارد مشتریان، سفارش دستگاه میوه خشک کن صنعتی با عملکرد خاص برای تولید مواد خاص و حساس به گرما می‌دهند در این سفارشات نیز کارشناسان هدایت با استفاده از دانش و تجربه بالای خود، دستگاه مورد نیازشان را طراحی و تولید می‌کنند. جهت آشنایی با تولید انواع خشک کن صنعتی به این صفحه مراجعه نمایید.

از دیگر مواردی که در هنگام سفارش و خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد، انتخاب نوع انرژی مصرفی دستگاه از طرف خریداران آن است. این تجهیزات قابلیت این دارند تا در انواع مختلف گازی‌، گازوئیلی و یا برقی و همچنین دوگانه سوز ساخته شوند. حال شما با توجه به اینکه در مکان تولیدی خود دسترسی آسان و ارزانتر به کدام نوع انرژی را دارید، تصمیم به انتخاب نوع سوخت مصرفی بگیرید.

سفارش دستگاه میوه خشک کن

می‌توان گفت تقریبا تمامی قسمت‌های مختلف یک خشک کن در این مجموعه توسط سفارش مشتریان قابل تغییر است. این قسمت‌ها عبارت است از:

سفارش دستگاه خشک کن صنعتی در رنگ‌های متنوع

 استفاده از قطعات ساخت داخل و یا وارداتی

 انتخاب ابعاد دستگاه

انتخاب نوع عملکرد این تجهیزات

 تعیین نوع سوخت

تعیین جنس بخش‌های مختلف دستگاه

سفارش دستگاه میوه خشک کن صنعتی زمانی که تعیین تمام آپشن‌ها و خصوصیات آن با شماست بسیار لذت بخش تر بوده و خروجی کار نیز مطابق نیازت و نظر شما خواهد بود. ما در گروه هدایت جهت رضایت شما عزیزان بهترین ماشین آلات خشک کن را بصورت کاملا سفارشی تولید می‌نماییم.

اگر قصد سفارش دستگاه میوه خشک کن صنعتی و یا دریافت مشاوره و بررسی کاملتر مشخصات این ماشین‌ها دارید می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید و از دانش متخصصان خبره و با تجربه ما بصورت رایگان استفاده نمایید.

05136512562

09128008175