درآمد میوه خشک

صفر تا ۱۰۰ درآمد از میوه خشک

فهرست مطالب

وقتی تولید میوه افزایش پیدا می‌کند و قیمت آن در بازه‌های زمانی مختلف کاهش می‌یابد، در نتیجه تولید چیپس میوه (میوه خشک شده) بهترین راه برای اضافه کردن یک ارزش افزوده به آن بوده و می‌تواند درآمد خوبی را برای صاحب آن کسب و کار به ارمغان آورد. اگر مایلید در مورد درآمد میوه خشک بیشتر بدانید با ما همراه باشید

درآمد میوه خشک

چرا تولید میوه خشک

در گذشته به منظور افزایش ماندگاری مواد غذایی به خصوص میوه‌ها آن‌ها را خشک می‌کردند. چرا که آب موجود در میوه‌ها سبب فاسد شدن آن‌ها در دراز مدت می‌شد. امروزه انسان‌ها به جای خشک کردن میوه در نور آفتاب از دستگاه‌های خشک کن که سبب صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود استفاده می‌کنند. این کار علاوه بر سالم ماندن مواد غذایی میوه‌ها را در مدت زمان بیشتری می‌توان نگه داشت. لازم به ذکر است که با تولید میوه خشک به غیر از مصرف شخصی می‌توان کسب درآمد نیز کرد. در این مقاله در مورد درآمد میوه خشک کنی نیز صحبت خواهیم کرد.

برای خرید دستگاه میوه خشک کن با قیمت مناسب کلیک نمایید.

مزایا و درآمد میوه خشک

مزایای میوه خشک

میوه را به دلیل داشتن آب بین بافتی نمی‌توان به مدت طولانی نگه داشت. در نتیجه برای حفظ حداکثر ارزش غذایی بهترین راه تولید چیپس میوه با خشک کن میوه می‌باشد.

 مهمترین مزایای میوه خشک عبارتند از:

  1. ارگانیک و بدون مواد نگهدارنده
  2. حفظ ارزش غذایی حداکثری
  3. پذیرایی در مجالس و مراسمات
  4. استفاده به عنوان سوغات در بسته‌های شیک چوبی
  5. مناسب برای استفاده بیماران دیابتی و دارای چربی خون
  6. دارای ماندگاری طولانی
مراحل کسب درآمد میوه خشک

مراحل کسب درآمد میوه خشک

گام اول: تعیین نوع میوه

در ابتدای کار باید بدانید که می‌خواهید از چه میوه ای کسب درآمد کنید، توصیه می‌شود دستگاهی تهیه کنید که بتواند انواع میوه را خشک کند. یعنی تنظیمات خشک شدن برای هر میوه قابل سفارشی شدن باشد. این مسئله باعث می‌شود شما در بازه‌های زمانی مختلف بتوانید درآمد میوه خشک خود را داشته باشید.

گام دوم: جستجوی برترین تولید کنندگان خشک کن میوه

شرکت‌های مختلفی در ایران وجود دارند که خشک کن میوه و مواد غذایی تولید می‌کنند، اما شما باید دنبال تولید کننده ای باشید که در این صنعت پیشرو بوده و دستگاه‌های خود را از نظر تکنولوژی به روز نگه دارد.

برای افزایش درآمد میوه خشک بهتر است به دنبال متخصصین این حوزه باشید. به عنوان مثال فرض کنید شرکتی ۱۰ مدل دستگاه صنعتی تولید می‌کند و دستگاه خشک کن یکی از آن‌هاست، اما شرکتی که به صورت تخصصی تنها دستگاه خشک کن تولید می‌کند و تمام تخصص خود را برای فروش بیشتر و کیفیت بالاتر متمرکز دستگاه خشک کن کرده است. معمولا متخصصین در هر حوزه ای خدمات و محصولات بهتری ارائه می‌دهند. شاید با جستجو بین کمپانی‌های تولید کننده دستگاه خشک کن بهتر متوجه منظورم شوید.

گام سوم: انتخاب خشک کن

خشک کن‌ها انواع مختلفی دارند و توجه به ظرفیت و نوع مواد غذایی دسته بندی می‌شوند. شما با توجه به چشم انداز کاری خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را خریداری کنید تا بتوانید درآمد میوه خشک را متناوبا افزایش دهید. به عنوان مثال برای سبزی از خشک کن نواری استفاده می‌شود و بازدهی آن نسب به بقیه خشک کن‌ها بهتر است یا برای انگور خشک کن‌های تونلی توصیه می‌شود.

انواع خشک کن از نظر ظرفیت عبارتند از: 

  1. خشک کن خانگی
  2. خشک کن کارگاهی
  3. خشک کن مدل صنعتی
  4. خشک کن نیمه صنعتی
  5. خشک کن نواری
  6. خشک کن تونلی

گام چهارم: آموزش و شروع تولید

بعد از آنکه خشک کن میوه را خریداری کردید به منظور کسب درآمد میوه خشک باید با توجه به نوع میوه خود نحوه خشک کردن آن را آموزش ببینید و به سوالاتی از قبیل در چه دما خشک می شود؟ میزان رطوبت برای هر میوه چقدر است؟ چقدر تا تولید چیپس میوه زمان خواهد برد؟ پاسخ دهید.

شروع فعالیت شما آغاز می شود و هر چقدر تولید چیپس میوه شما بیشتر باشد تجربیات در این کار بیشتر خواهد شد و می‌توانید محصولات بیشتری را به دایره تولیدات خود اضافه کنید.

افزایش درآمد میوه خشک با خرید خشک کن صنعتی استاندارد

نکات مهم انتخاب بهترین تولید کننده خشک کن صنعتی

توجه به نکات زیر درآمد میوه خشک را به جهت افزایش کیفیت محصول نهایی در دراز مدت افزایش می‌دهد:
  • یکنواختی در خشک کردن: یکنواختی محصولات اهمیت بسیاری دارد، یعنی طبقات مختلف خشک کن با هم و به صورت یکسان خشک شوند. این ویژگی باعث افزایش کیفیت محصول خروجی می شود و از پرت آن جلوگیری می‌کند. از آنجایی که طراحی برخی از تولید کنندگان به نحوی است که تنها میوه یکسری از طبقات خشک می‌شوند در نتیجه باید در انتخاب خود دقت کنید.
  • استاندارد بودن سیستم حرارتی و سیرکوله: زمانی که حرارت از پشت فن وارد سیستم گردش هوا شود به علت گرمای بیش از حد، عمر مفید فن دستگاه کاهش پیدا می‌کند و باید دقت کنید سیستم حرارتی در جلوی فن قرار بگیرد. این یکی از اصلی ترین نکات مربوط به درآمد میوه خشک است.
  • عایق بندی مناسب: هر چی عایق بندی دستگاه استانداردتر باشد بازدهی خشک کن افزایش یافته و مصرف انرژی آن کاهش می‌یابد. عایق بندی مناسب در خشک کن‌ها می‌تواند از پشم سنگ فشرده کانال بندی شده و یا فوم تزریقی پلی اورتان باشد. باید دقت داشت در صورت استفاده از پشم سنگ معمولی، این عایق بعد از مدتی نشست خواهد کرد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: میزان گارانتی به قید و شرط و خدمات پس از فروش تولید کننده اهمیت زیادی دارد.

ویدیو معرفی دستگاه میوه خشک کن صنعتی برند هدایت

جمع بندی

شما می‌توانید با خرید دستگاه خشک کن میوه(صنعتی یا نیمه صنعتی) از میوه خشک کسب درآمد نمایید. به منظور خرید خشک کن با قیمت مناسب جهت افزایش درآمد میوه خشک به گروه صنعتی هدایت مراجعه نمایید. این گروه با مشاوره رایگان شما را در جهت خریدی مطمئن و به صرفه راهنمایی می‌کند.

تلفن‌های تماس:

 

سوالات رایج

۱.آدرس گروه صنعتی هدایت پیشرو؟

مشهد، بزرگراه آسیایی، پیامبر اعظم ۷۷/۱۰ ، پلاک ۲۲

۲.خصوصیات گروه هدایت پیشرو؟

  • تولید دستگاه سفارشی
  • مشاوره رایگان
  • نصب، راه اندازی و آموزش رایگان
  • گارانتی مدت دار
  • تضمین کیفیت
امتیاز دهید

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

اشتراک گذاری در

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*