چه مواردی را می‌توان با دستگاه خشک کن، خشک نمود؟

چه مواردی را می‌توان با دستگاه خشک کن، خشک نمود؟

فهرست مطالب

ابزارآلات خشک کن از حدود چندین قرن قبل از ظهور میلاد مسیح در منطقه آسیا و خاورمیانه به منظور افزایش طول عمر مواد خوراکی کاربرد مفید و بااهمیتی داشته است به همین منظور در این مقاله شما را بطور کامل با انواع دستگاه خشک کن و همچنین چه مواردی را می‌توان با دستگاه خشک کن، خشک نمود؟ و دیگر نکات مهم درباره آنها آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

در مقالات قبل اشاره کردیم که دستگاه خشک کن اغلب برای تولید چیپس میوه خوشمزه در سطوح خانگی، کارگاهی یا صنعتی بکار می‌رود و در صورت انتخاب مناسب و استفاده بهینه و صحیح منبع درآمدی بسیار پولسازی برایتان به ارمغان می‌آورد.

مدل‌های دستگاه خشک کن را بشناسید؟

 

جهت انتخاب و خرید بهترین برند میوه خشک کن قبل از هر کاری باید مدل و نحوه کارکرد آنها را بشناسید سپس باتوجه به موقعیت و نوع کسب‌و‌کار خود تصمیم به خرید محصول بگیرید.

اگر سوال چه مواردی را می‌توان با دستگاه میوه خشک کن، خشک نمود؟ برای شما هم پیش آمده است در کنار ما بمانید تا بطور کامل با انواع خشک‌کن‌ها آشنا شوید.

 

دستگاه خشک کن خانگی

همانطور که از نام آن پیداست بدلیل حجم و ساختار کوچکی که دارد مناسب مصارف خانگی است چرا که به راحتی جابجا می‌شود و بسیاری از خانم‌های کدبانو ترجیح می‌دهند با خشک کردن میوه در منزل علاوه بر صرفه اقتصادی با قیمت مناسب با کیفیت‌ترین چیپس میوه‌ را برای عزیزان خود تهیه کنند.

اغلب خشک کن‌های خانگی در دو مدل گازی و برقی تولید می‌شوند و دارای چندین سینی جهت قراردادن محصولات هستند که به‌وسیله تولید گرما رطوبت مواد خوراکی را از بین برده و از فاسد شدن آنها جلوگیری می‌نماید.

مطلب جذاب روش ساخت دستگاه خشک کن خانگی را برای شما آماده کرده‌ایم.

 

ماشین خشک کن کارگاهی یا نیمه صنعتی

این نوع از دستگاه‌ها کم‌مصرف‌ترین نوع از خشک‌ کن‌ها بشمار می‌روند که بین خشک کن خانگی و صنعتی قرار دارند و طبق خواسته خریدار در دو مدل کاملا برقی یا برقی و گازی تولید و عرضه می‌گردند.

درصورتی که قصد شروع تولید محصولات خشک و فروش آنها دارید خرید ابزارآلات کارگاهی گزینه بسیار مناسبی است زیرا نسبت به اندازه و میزان مصرفش کارایی خوبی دارد و بطور میانگین توانایی و ظرفیت تولید روزانه آنها ۱۰۰ کیلو می‌باشد.

یکی از مزایای خشک کن کارگاهی توانایی خشک کردن یکنواخت و ملایم محصولات است بطوری که پس از پایان کار مواد درون سینی اول با فرآورده‌های خشک شده سینی آخر یکسان است و تفاوتی ندارد.

 

خشک کن صنعتی و تولیدی

برای راه‌اندازی خط تولید و شروع کسب‌درآمد برای چند نفر از راه خشک کردن مواد خوراکی خرید دستگاه خشک کن صنعتی پیشنهاد می‌شود. این نوع از ماشین الات با درنظر گرفتن میزان کارایی و خروجی می‌تواند درآمد چشمگیری را برای حدود ۵ نفر فراهم آورد.

خشک کن صنعتی نیز پس از چیده شدن محصولات درون آن و بسته شدن درب با هدایت هوای گرم و حرارت در فضای دستگاه میوه‌ها را خشک شده تحویل می‌دهد. زمان و دمای هر ماده برای خشک شدن مطلوب فرق می‌کند که با دو ابزار زمان و دما سنج قابل تشخیص می‌باشد.

 

دستگاه خشک کن نواری

نواری به معنای نوار نقاله موجود در دستگاه است زیرا وظایف برعهده این تسمه صنعتی معروف است و کار حمل و جابجایی میوه و دیگر محصولات را انجام می‌دهد. بهره‌گیری از نوار نقاله موجب تسریع در روند تولید و کاهش خطاها و هزینه نیروی انسانی می‌شود.

محصولات توسط نوار نقاله درون دستگاه بین ۱ الی ۷ مرتبه طبق خواسته مشتری جابجا شده تا با حرارت ملایم بطور کامل خشک شوند. در صورت چرخش نوار نقاله به تعداد زوج مواد اولیه و تولیدی از یک طرف وارد و خارج می‌شوند اما اگر میزان جابجایی نوار نقاله عددی فرد باشد محصولات از یک طرف وارد و از مسیر دیگر تحویل داده می‌شوند.

 

ماشین الات و خشک کن تونلی

شاید با شنیدن اسم این دستگاه متوجه شکل و مدل آن شوید زیرا ظاهرش شکل تونل است و چندین واگن دارای سینی متعدد در داخل دستگاه وجود دارد که پس از گذاشتن محصولات درون آن از یک طرف وارد ماشین شده و از طرف دیگر میوه‌های خشک شده را تحویل می‌دهد.

نحوه کارکرد خشک کن‌های مذکور بدلیل حجم متفاوتی که دارند با دیگر خشک کن‌ها فرق می‌کند و جهت تولید انبوه محصولات بسیار بصرفه و پردرآمد می‌باشد برای اداره روند خط تولید حدودا ۵ الی ۲۰ نیرو لازم است.

مقاله آموزشی مرتبط: معرفی دستگاه خشک کن کابینی

چرا استفاده از فر جهت خشک کردن محصولات گزینه مناسبی نیست؟

 

دستگاه‌های خشک کن بدلیل مجهز بودن به فن و المنت‌های گرمایی و حرارتی باکیفیت می‌توانند به راحتی و بدون پخت محصولات آنها را تبدیل به فرآورده‌های خشک شده کنند.

با خشک کردن مواد خوراکی در فر نتیجه مطلوبی بدست نمی‌آید زیرا معمولا دمای اغلب فرها داغ و مناسب پخت محصولات است پس نمی‌توان نوید محصولات خشک‌شده یکنواخت و خوشمزه را به وسیله فر داد.

همچنین تنها برخی فرهای ترکیبی و با تکنولوژی بالا تنظیمات مخصوص خشک کردن محصولات را دارند و بقیه فرها از این ویژگی بی‌بهره هستند.

باتوجه به دلایل فوق بهترین و بصرفه‌ترین تصمیم و راهکار برای خشک کردن مطلوب محصولات خرید خشک کن باتوجه به چشم‌انداز، اهداف و نیاز کاربر است.

چه مواردی با دستگاه خشک کن تولید می‌شود؟

 

همانطور که گفته شد ماشین آلات خشک کن از دستگاه‌های صنعتی پرطرفدار و پولساز است که با هزینه و قیمت کم در بازار موجود می‌باشد و گزینه خوبی برای شروع کسب‌ درآمد فردی یا گروهی است.

از دستگاه‌های خشک کن برای حذف رطوبت انواع محصولات غذایی و خوراکی و شیمیایی و گیاهان دارویی از قبیل میوه، سبزی، گوشت، میگو، ماهی، گوجه، لواشک، زعفران، کشک، انگور، الیاف و بسیاری از موارد دیگر می‌توان باتوجه به چشم‌انداز کاری درباره هر یک از خشک کن‌های فوق استفاده کرد همچنین در صورت انتخاب بهترین برند میوه خشک کن صنعتی می‌توانید محصولی باکیفیت و یکتا را به هموطنان خود عرضه کنید.

ویژگی‌هایی که یک دستگاه خشک کن را منحصر بفرد می‌کند؟

 

بطور قطع تمامی افرادی که قصد خرید خشک کن با هر مدل و نوعی که دارند باید قبل از تهیه خشک کن موردنظر خود کاملا درباره آن اطلاعات لازم را کسب کنند و از بهترین و باکفیت‌ترین شرکت تولیدکننده ماشین آلات خریداری کنند.

یقین داشته باشید پس از گذراندن مراحل بالا بهترین دستگاه خشک کن با بهره‌وری بالا را خواهید خرید و از کار کردن با آن بسیار خرسند خواهید بود. در ادامه با معیارهای یک خشک کن خوب آشنا می‌شوید.

 

  • کم مصرف و کم استهلاک
  • کارایی و بازدهی زیاد
  • گارانتی معتبر
  • خدمات پس از فروش 
  • تولیدکننده داخلی
  • حرارت ملایم و یکسان
  • استفاده از عایق‌های مناسب و باکیفیت
  • وجود قطعات صنعتی با کیفیت بالا
  • طراحی خاص و متنوع
  • باسابقه بودن تولیدکننده خشک کن

معرفی بهترین تولیدکننده دستگاه خشک کن در خاورمیانه

 

گروه صنعتی هدایت پیشرو در مشهد مفتخر است بدلیل نقشه، برنامه‌ریزی و استراتژی دقیق طراحی مطابق با تکنولوژی و آخرین متدهای روز دنیا و تولید و ارائه باکیفیت‌ترین انواع دستگاه‌ خشک کن به هموطنان عزیز بهترین شرکت تخصصی تولیدکننده این تجهیزات در خاورمیانه بشمار می‌رود.

امروزه گروه صنعتی هدایت پیشرو بدلیل طراحی دستگاه‌های اصولی و مطابق انتظارات مردم و نصب، سازماندهی و بروزرسانی دائم محصولات خود همچنین توسعه چندین کارخانه متعدد در ردیف تولیدکنندگان ممتاز و حرفه‌ای کشور عزیزمان ایران قرار گرفته است.

چرا بهتر است از تولیدکننده داخلی خرید کنیم؟

 

بسیاری از مردم ایران خرید محصولات ساخت کشورهای بیگانه و تولیدکنندگان خارجی را صرفا بدلیل بهتر و باکیفیت‌تر بودن ترجیح می‌دهند توجه داشته باشید می‌توانید بهترین دستگاه‌های خشک کن تولیدشده توسط گروه صنعتی هدایت پیشرو مشهد را در کشور خودمان با قیمت منصفانه خریداری نمایید.

شرکت هدایت پیشرو با ۱۷ سال تجربه در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی مطابق تکنولوژی روز دنیا و پیشرفت کیفی محصولاتی بی‌نظیر را به هموطنان عزیز تولید و عرضه می‌کند. کیفیت و روند منحصربفرد کار گروه هدایت موجب شده تا تولیدات این شرکت تخصصی با محصولات تولیدی خارجی مقایسه شود.

پس بدون هیچگونه نگرانی بابت بی‌کیفیت بودن محصولات با کارشناسان هدایت پیشرو تماس بگیرید و مشاوره رایگان خرید انواع خشک کن دریافت نمایید فراموش نکنید که تمامی تجهیزات صنعتی تولیدشده توسط نیروهای زبده گروه صنعتی هدایت پیشرو دارای ضمانت نامه معتبر می‌باشد.

چطور از تولید میوه خشک درآمد کسب کنیم؟

 

پس از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان گروه صنعتی هدایت پیشرو در مشهد و خرید دستگاه خشککن موردنیاز جهت شروع خط تولید ابتدا باید نوع محصولی که قصد خشک کردن و فروش آنرا دارید مشخص نمایید اگر تمایل به تولید میوه‌ جات مانند موز، سیب، پرتقال یا صیفی جات مانند سبزی، پیاز و گوجه فرنگی دارید خیلی زود شروع به تولید کنید و بدانید هر کدام از آنها مشتریان خاص خود را دارند.

شما می‌توانید پس از تولید و بسته‌بندی محصول خود را به واسطه‌ها، کلی فروش‌ها، تاجران میوه خشک، آجیل فروشی‌ و عطاری‌ها و مراکز اقامتی مانند هتل‌ها به راحتی بفروشید.

با استفاده از خشک کن صنعتی و انگیزه لازم برای فروش و پیداکردن مشتری می‌توانید درآمد مطلوبی از فروش میوه خشک کسب کنید.

آیا امکان بازدید از کارخانه هدایت پیشرو وجود دارد؟

 

بله، خریداران عزیز که قصد خرید دستگاه خشک کن مطابق نیاز خود را دارند می‌توانند به آدرس دفتر ما در مشهد، خیابان آزادی مراجعه نمایند و از نزدیک با روند ساخت و تولید محصولات آشنا شوند.

به منظور خیال راحت خریداران قطعات استفاده شده در خشک کن‌ها باز شده و در حضور مشتریان میزان قدرت و اصل بودن آنها بررسی می‌شود.

هدف ما رفاه و خرسندی مشتریان ارجمند است شما می‌توانید با خرید از درب کارخانه بدون پرداخت هزینه گزاف و اضافه به دلال‌ها و واسطه‌ها مستقیم و کاملا منصفانه خرید نمایید.

جهت مشاوره رایگان با مشاوران متخصص ما جهت خرید خشک کن میوه تماس حاصل نمایید:

ارتباط مستقیم: ۰۹۱۵۵۱۵۴۹۷۷

تماس با مدیریت: ۳۶۵۱۲۵۶۱-۰۵۱

پشتیبانی: ۳۶۵۱۲۵۶۱-۰۵۱

قیمت دستگاه خشک کن میوه

 

هزینه انواع مدل‌های مختلف میوه خشک کن باتوجه به معیارهای مختلف متفاوت است.

بطور کلی تمامی میوه خشک کن‌ها به دو دسته جریان افقی یا عمودی تقسیم می‌شوند که بدلیل یکسان نبودن عملکردشان قیمت آنها نیز فرق می‌کند.

دیگر عوامل مهم و اثرگذار بر قیمت میوه خشک کن عبارتند از نحوه تقسیم و توزیع گردش حرارت هوای داغ، ظرفیت و گنجایش مطابق خواسته و نظر خریدار، روش کار آسان و بدون نیاز به تخصص، کیفیت قطعات استفاده شده، مقدار صدای دستگاه خشک کن و میزان مصرف بستگی دارد.

درباره گروه صنعتی هدایت بیشتر بدانید

 

بیش از یک دهه تجربه درخشان و مفید گروه هدایت پیشرو در زمینه نصب و تولید خاص انواع خشک کن با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

درصورتی که خواهان نوعی طراحی ویژه و منحصر بفرد هستید مهندسین توانگر هدایت پیشرو طراحی و ساخت محصولات سفارش شده توسط کارفرما مطابق ماشین‌آلات قبلی یا نمونه‌های خارجی را به بهترین نحو برعهده می‌گیرند.

بدست اوردن درامد خوب با خرید دستگاه باکیفیت و مناسب محقق می‌شود.

از همراهی شما تا پایان مقاله چه مواردی را می‌توان با دستگاه خشک کن، خشک نمود؟ صمیمانه متشکریم.

مطمئن باشید با رعایت نکات گفته‌شده می‌توانید درآمد سرشار از رضایت و عالی را بدست آورده و مشتریان ثابت خود را روز به روز افزایش دهید.

اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند وبسایت، اینستاگرام، روبیکا و دیگر برنامه‌ها نیز گزینه خوبی برای تبلیغ کسب‌وکار شما بشمار می‌آید تا بتوانید مشتریان متعددی برای محصولات تولیدی خود جذب کنید.

امتیاز دهید

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

اشتراک گذاری در

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*