خشک کن لواشک

خشک کن لواشک

فهرست مطالب

معرفی خشک کن

لواشک جزو تنقلاتی است که طرفداران زیادی دارد، این خوراکی خوشمزه برای ذائقه های مختلف در سه حالت ترش، ملس و شیرین تولید می شود. شاید کودکان و نوجوانان بیشترین مشتاقان لواشک باشند که در صورت تولید بهداشتی برای آنها مفید است.
در گذشه این خوراکی خوشمزه به صورت سنتی و غیر بهداشتی تولید می شد به طوریکه هنگام خشک شدن لواشک جلوی نور خورشید، آلودگی ها و گرد و خاک روی لواشک قرار می گرفت اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود ماشین آلات صنعتی، تحولی بزرگی در تولید لواشک رخ داد و خشک کن لواشک در مدل های مختلف وارد این عرصه شده که در آن لواشک به صورت بهداشتی و با بالاترین سرعت تولید می‌شود.

نحوه تولید لواشک به روش صنعتی و خانگی

بعد از شستن میوه ها آن را داخل دیگ هایی ریخته و می پزیم، عمل پختن تا زمانی که میوه ها له شده و هسته آن جدا گردد باید ادامه پیدا کند. سپس میوه های پخته شده را کاملا له و یک دست می کنیم و داخل سینی ها قرار می دهیم. بعد از آن از دستگاه خشک کن لواشک استفاده می کنیم.

ویدیو طرز تهیه لواشک با خشک کن

کوچکترین دستگاه خشک کن لواشک

کسانی که بخواهند به صورت خانگی و در حجم پایین لواشک تولید کنند می توانند از مدل خانگی یا کارگاهی گروه صنعتی هدایت پیشرو استفاده نمایند با این دو مدل می توان بین ۴ تا ۱۵ متر مربع در روز لواشک تولید نمود. مدل خانگی و کارگاهی پیشنهاد مناسبی برای افرادی هست که به صورت سنتی لواشک تولید می کنند، این دستگاه محیطی کاملا بهداشتی را برای شما به ارمغان می آورد.

مدل صنعتی و تخصصی خشک کن لواشک

این مدل کاملا تخصصی برای خشک کردن لواشک تولید شده، معمولا شرکت های تولید کننده، نمونه خشک کن کابینی را برای خشک کردن لواشک پیشنهاد می دهند که سینی های آن محدود بود و استهلاک دستگاه بالاست. گروه صنعتی هدایت مدل کاملا کاربردی را به صورت ویژه برای خشک کردن لواشک تولید کرده است که شما با استفاده از این مدل می توانید در حجم بسیار بالا لواشک تولید نمایید.

خشک کن لواشک صنعتی

مزایا دستگاه

با استفاده از این نوع خشک کن شما می توانید انواع مختلف لواشک را خشک کنید، در ادامه به چندی از مزایای این دستگاه می پردازیم:

  1. خشک کردن در کمترین زمان با بالاترین کیفیت
  2. حفظ رنگ، طمع و ویتامین های محصول نهایی
  3. طراحی ویژه و بازدهی حداکثری
  4. ساتهلاک پایین به دلیل استفاده از قطعات صنعتی با کیفیت
  5. نحوه کار آسان
  6.  سیستم پیشرفته گردش هوا
  7. تولید شده به صورت برقی و گازی

کلام آخر

اگر به دنبال یک دستگاه با کیفیت با کمترین استهلاک هستید خشک کن های گروه صنعتی هدایت بهترین انتخاب است، کافیست کیفیت مدل های تولیدی مارا با رقبا مقایسه کنید، یک خشک کن خوب می تواند محصول با کیفیتی را تولید کند تا بتوانید بیشترین درآمد را داشته باشید.

 

مطالعه بیشتر:

تجهیزات کامل برای خط تولید لواشک

 

تجربه یکی از مشتریان از خرید خشک کن

 

شرکت های مطرح تولید کننده خشک کن 

امتیاز دهید

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

اشتراک گذاری در

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*