خشک کن کارگاهی

خشک کن کارگاهی

فهرست مطالب

برای شروع راه اندازی یک خط تولید کامل چیپس میوه و سبزیجات خشک شده در ابتدا بایستی ظرفیت تولید روزانه خود را با توجه به مکانی که در اختیار دارید و همچنین بودجه ی مورد نظر خود تعیین نمایید.
برای انتخاب خش کن در ظرفیت مورد نظر بایستی ابعاد دستگاه و سینی ها و تعداد سینی ها را مورد بررسی قرار دهید.

به طور کلی میتوان درایر ها را از نظر ظرفیت آنها در دسته بندی های زیر قرار داد:

  • خشک کن خانگی
  • دستگاه خشک کن نیمه کارگاهی
  • دستگاه خشک کن کارگاهی
  • درایرهای صنعتی

که البته لازم به ذکر میباشد که هرکدام از این سطوح تولید و ظرفیت های مختلف در رنج خاصی قرار میگیرند . برای مثال ، خشک کن های خانگی از ۳۰ تا ۱۰۰ کیلو و یا حتی بیشتر در نظر گرفته میشود . و یا دستگاه خشک کن کارگاهی را میتوان بین ۳۰۰تا ۷۰۰ کیلو ورودی محصول تعریف نمود.
بیشتر اوقات مشتریانی که در منزل و بصورت خانگی قصد راه اندازی این خط تولید را دارند دستگاه خشک کن نیمه کارگاهی را انتخاب مینمایند. دلیل آن این میباشد که علاوه بر اینکه ظرفیت بیشتری نسبت به درایر های خانگی دارند ، از افزایش قیمت قابل توجهی نسبت به نوع خانگی آن برخوردار نیستند و میتوان با بودجه کمی آن ها را خریداری نمود.

پیشنهاد ما نیز به مشتریان گرامی همین است که در صورتی که از لحاظ فضا و مکان دارای محدودیت خاصی نیستند حتما سعی نمایند که خشک کن با ظرفیت بالاتری نسبت به نیاز امروز خود خریداری نمایند زیرا در صورت افزایش سفارشات و تولید بیشتر نیاز به خرید یک دستگاه دیگر پیدا میکنند که در آن صورت امکان نداشتن فضای بیشتر برای دو دستگاه بسیار محتمل خواهد بود . برای کسانی که قصد راه اندازی خط تولید میوه خشک با ظرفیت متوسط دارند بهترین انتخاب دستگاه خشک کن کارگاهی میباشد که بیشتر به صورت کابینتی تولید میگردد.
همچنین دارای یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بوده و راه اندازی و نصب و آموزش به صورت رایگان انجام می گردد.
جهت دریافت مشاوره میتوانید با شماره های ۰۹۱۵۵۱۵۴۹۷۷ و ۰۵۱۳۶۵۱۲۵۶۱ الی ۳ تماس بگیرید و از دانش متخصصان خبره و با تجربه ی ما استفاده نمایید .

امتیاز دهید

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

اشتراک گذاری در

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*