میوه خشک کن گازی کوچک

میوه خشک کن گازی کوچک

فهرست مطالب

میوه خشک‌ کن گازی

اگر شما بدنبال خریدن دستگاه میوه خشک کن گازی با کمترین مصرف سوخت و هزینه هستید، به ادامه مطلب توجه کنید.

مزایای میوه خشک کن گازی

 

مزایای میوه خشک کن گازی چیست ؟

از ویژگی‌های مهم خشک کن گازی هزینه کمتر آن نسبت به خشک کن‌های برقی می‌باشد. دومین ویژگی مهم میوه خشک کن گازی، مصرف کمتر سوخت آن نسبت به خشک کن برقی است. خشک کردن میوه‌ها باعث طولانی شدن ماندگاری آن می‌شود. همچنین خشک کردن میوه با خشک کن گازی باعث بالاتر رفتن کیفیت محصول نیز می‌شود.

به منظور آشنایی با مشخصات خشک کن‌های میوه گروه هدایت مقاله بهترین دستگاه خشک کن را مطالعه نمایید.

خرید میوه خشک کن گازی از برند هدایت

میوه خشک کن گازی خانگی گروه هدایت پیشرو محصولی با کیفیت و کم مصرف است که می‌تواند بهترین گزینه شما برای خرید این دستگاه باشد. در ادامه به بررسی ویژگی های این دستگاه می‌پردازیم .

همچنین خشک کن خانگی در مقایسه با نمونه‌های صنعتی آن از قیمت پایین تری  و کیفیت بالایی برخوردار است. ظرافت بکار رفته در تولید این دستگاه از گروه صنعتی هدایت، باعث تولید بالاترین کیفیت و کمترین مصرف سوخت در این دستگاه شده است.

نمونه‌های خارجی میوه خشک کن گازی

از تفاوت‌های نمونه خارجی و ایرانی خشک کن خانگی، می‌توان به نحوه خشک شدن، هزینه‌های متفاوت تولید و در نتیجه هزینه‌های مختلف آن اشاره کرد. اما امروزه شاهد با کیفیت شدن تولیدات داخلی هستیم که در مقایسه با نمونه های خارجی با هزینه کمتر، کیفیت مشابه و حتی بالاتر را عرضه می‌کند.

چگونگی تشخیص میوه خشک کن گازی با کیفیت

نکات تشخیص میوه خشک کن با کیفیت

  1. نحوه توزیع گرما
  2. ظرفیت
  3. گستره دمایی
  4. توان مصرفی
  5. میزان سروصدایی که دستگاه ایجاد می‌کند.
  6. مواد مورد استفاده برای ساخت دستگاه
کاربرد میوه خشک کن گازی

قابلیت‌های دیگر میوه خشک کن گازی

شاید فکر کنید این دستگاه تنها برای خشک کردن میوه جات مناسب استدر حالی که شما می‌توانید سبزیجات و صیفی جات را خشک کنید. همچنین از دستگاه خشک کن گازی برای خشک کردن محصولاتی همچون قارچ و لواشک نیز استفاده می‌شود.

غذاهایی که می‌توان از خشک کن برای آن‌ها استفاده کرد

  • میوه‌ها
  • سبزیجات
  • حبوبات مانند عدس لوبیا
  • گوشت و غذاهای دریایی
  • گیاهان
  • لواشک 

نحوه کارکرد میوه خشک کن گازی

به طور کلی خشک کن گازی دارای چند مشعل و کوره بوده که این قطعات با ایجاد حرارت سبب تولید گرمای لازم درون کابین میوه خشک کن گازی می‌شود. این گرما از طریق فن‌های تعبیه شده در پشت دستگاه به تمام نقاط رسیده که با این کار فرآیند خشک شدن محصولات به پایان می‌رسد.

قیمت میوه خشک کن گازی

قیمت خشک کن خانگی بر اساس فاکتورهایی مانند ظرفیت دستگاه، ابعاد، جنس سینی، جنس بدنه و دارا بودن سنسورهای هوشمند تعیین می‌شود. برای استعلام قیمت دقیق خشک کن گازی با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.
 
شماره‌های تماس:
خرید میوه خشک کن گازی با کیفیت از گروه صنعتی هدایت

علت فروش بالای دستگاه خشک کن گازی گروه صنعتی هدایت پیشرو چیست؟

ظرفیت تولیدی بالای خشک کن گازی نسبت به نمونه‌های داخلی مشابه باعث شده تا این دستگاه متمایز از مدل ‌های دیگر قرار بگیرد. (ظرفیت تولیدی این دستگاه ۱۵ کیلو در روز می‌باشد) همچنین قیمت مقرون به صرفه میوه خشک کن گازی با توجه به ظرفیت و کیفیت آن باعث شده تا از رقبای خود پیشی بگیرد.

جهت سفارش میوه خشک کن با قیمت مناسب و کیفیت عالی کافی است اینجا کلیک نمایید.

خدمات ویژه پس از فروش گروه صنعتی هدایت پیشرو

گروه صنعتی هدایت پیشرو بدلیل اعتمادی که به کیفیت دستگاه‌های خود دارند پس از خرید میوه خشک کن گازی خانگی تا یکسال گارانتی را به شما تضمین می‌کنند. همچنین خدمات پس از فروش بلند مدت این شرکت باعث می‌شود تا با خیالی راحت محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

سخن پایانی

در آخر شما با خرید خشک کن خانگی می‌توانید به رونق کسب و کارهای خانگی‌تان کمک کنید و با کیفیت بالای محصولات، مشتری‌های زیادی را جذب کنیدهمچنین با ادامه این روند به درآمد مطلوبتان خواهید رسید. برای خرید خشک کن گازی به گروه صنعتی هدایت مراجعه کرده تا علاوه بر بهره مندی از تخفیفات ویژه، از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش برخوردار شوید.

تلفن‌های تماس:

امتیاز دهید

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

اشتراک گذاری در

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*